Touch N Go Boleh Guna Sampai Bila

The Best Touch N Go Boleh Guna Sampai Bila 2022. Biasanya kita akan berhenti di kaunter. Saya ingat bila kita ingin menggunakan fungsi touch 'n go pada kad pengenalan perlu membuat.

Beli Air Starbucks RM10 Guna Touch n Go eWallet Miza Talib
Beli Air Starbucks RM10 Guna Touch n Go eWallet Miza Talib from www.mizatalib.com

Dengan rfid, korang tak perlu bimbang bateri smart tag habis atau membuka tingkap untuk membayar tol. Biasanya kita akan berhenti di kaunter. Contents hide 1 cara order kad touch n go baru nfc di aplikasi tng.

Kad Touch 'N Go Terbaru Mempunyai Teknologi Near Field Communication (Nfc).


Denda atau penalty boleh juga dikenakan kepada kad touch 'n go apabila digunakan di tol apabila ada kes kita masuk tol tanpa keluar. Touch ‘n go sdn bhd, level 8, tower 6, avenue 5, bangsar south no. About us our story leadership news career policies merchant be a.

8, Jalan Kerinchi, 59200 Kuala Lumpur, Malaysia.


Transfer amount ke touch and go korang dengan enter ref no card korang tu. Kad touch ‘n go ini juga boleh digunakan untuk pembayaran cashless seperti tol, pengangkutan awam, servis dan lebih 700 kawasan parkir kereta di seluruh semenanjung. Di bahagian login, masukkan nombor telefon anda jika anda menggunakan nombor telefon bimbit malaysia, pastikan.

Dengan Rfid, Korang Tak Perlu Bimbang Bateri Smart Tag Habis Atau Membuka Tingkap Untuk Membayar Tol.


Touch 'n go ewallet menyediakan perkhidmatan. Masuk ke portal touch n go ini terlebih dahulu. Selepas berjaya daftar, berikut ialah cara login touch n go ewallet.

Pergi Ke Bahagian Personal Dan Pada Hujung Atas Sebelah Kanan Portal Itu Ada Perkataan Sign Up.


Contents hide 1 cara order kad touch n go baru nfc di aplikasi tng. Anda boleh beli kit pemasangan rfid dari aplikasi touch ‘n go ewallet atau dari kedai di stesen minyak shell/bhp petrol, watson atau lazada/shopee pada. Touch 'n go (tng) pernah menyatakan akan melancarkan ciri kad tng baharu yang akan membolehkan tambah nilai melalui aplikasi touch 'n go ewallet.

Saya Ingat Bila Kita Ingin Menggunakan Fungsi Touch 'N Go Pada Kad Pengenalan Perlu Membuat.


Anda boleh membeli kad tng nfc ini di stesen minyak yang terpilih. Cara guna rfid tag touch n go. Biasanya kita akan berhenti di kaunter.

Belum ada Komentar untuk "Touch N Go Boleh Guna Sampai Bila"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel