Pelakon Suara Boboiboy Movie 2

The Best Pelakon Suara Boboiboy Movie 2 Ideas. Dan untuk sutradara film ini percayakan kepada sutradara dari negara. 2019 | 7+ | 1j 56m | film anak & keluarga.

MovieReview BoBoiBoy The Movie RAFZAN TOMOMI MALAYSIA'S
MovieReview BoBoiBoy The Movie RAFZAN TOMOMI MALAYSIA'S from www.rafzantomomi.com

Jadi bagi mengetahui kisah selanjutnya antara boboiboy dan retak’ka, jangan lupa untuk menyaksikan filem ini di pawagam. Binatang yang boleh buat bulu roma aku meremang. The 2016 animated hit boboiboy the movie is gearing up for an animated sequel, boboiboy the movie 2, and is now in the process of looking for voice talents.

Beliau Menyuarakan Watak Yaya Dalam Siri Animasi Boboiboy, Kemudian.


Watch popular content from the following creators: Film boboiboy the movie 2 (2019) ini di perankan oleh dan di produksi pada tahun 2019. Terdapat beberapa pelakon suara yang membintangi dalam filem ini antaranya ialah nur fathiah diaz (boboiboy), nur sarah alisya (yaya), yap ee jean (ying), dzubir mohammed.

Filem Ini Dibintangi Oleh Pelakon Suara Nur Fathiah Diaz, Anas Abdul Aziz, Dzubir Mohamed Zakaria Dan Ramai Lagi.


Pelakon suara boboiboy, nurfathiah diaz bersama 'tujuh watak bbb' dalam filem boboiboy movie 2. The 2016 animated hit boboiboy the movie is gearing up for an animated sequel, boboiboy the movie 2, and is now in the process of looking for voice talents. Binatang yang boleh buat bulu roma aku meremang.

Tanpa Ketenangan Jiwa Ia Amat Sukar Untuk Melontarkan Suara Bagi.


Pelakon suara nizam razak anas abdul aziz nur fathiah diaz muhammad fathi diaz muhammad abdurrahman solahuddin nur sarah alisya yap ee jean dzubir mohammed. 2019 | 7+ | 1j 56m | film anak & keluarga. Boboiboy the movie 2 versi dj berawal dari temenan.

Yaya Nur Sarah Alisya Zainal Rashid Merupakan Pelakon Suara Perempuan Muda Yang Berasal Dari Malaysia.


Ramai nak tahu siapakah disebalik suara latar dalam filem boboiboy movie 2?.boboiboy merupakan superhero yang mempunyai kuasa elemental bertujuan untuk menye. Dan untuk sutradara film ini percayakan kepada sutradara dari negara. Boboiboy ialah produk pertama animonsta studios sdn.

Bhd., Sebuah Syarikat Animasi Yang Ditubuhkan Oleh Nizam Razak Bersama Tiga Rakan Kongsi Yang Lain:


_ndaaeditz_(@_ndrieditz_), • zzn_boyvers editz •(@nisasabyan6655),. Antara penggemar boboiboy yang lain adalah ali kassim bin abu kassim (10 tahun), aramugam, incik abu kassim bin ahmad kassim (ayah ali kassim dan 55 tahun), ah chong, shadow. Mohd nizam bin abdul razak, juga dikenal sebagai nizam razak (lahir 14 agustus 1983) adalah seorang animator malaysia dan pencipta dan direktur serial animasi boboiboy yang disiarkan.

Belum ada Komentar untuk "Pelakon Suara Boboiboy Movie 2"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel